Tror jag att jag är något?

Var är jag?  Är det något som har sett mig?        
Imorgon är den här veckan slut för min del. Då kommer jag att vandra runt i bloggvärlden hela dagen.
Om jag inte sover istället.
Svårt att vara säker när det gäller mig. Inte ens jag vet var jag har mig, hur ska jag då kunna göra några utfästelser angående framtiden 

Lägesrapport:
Kaffe: På G.
Katt: Har lekt sig trött med matte.
Väder: Sol. -6,0 º
Status: En aning sliten.
Planer: Inköp. Middag för 12 pers ikväll.
Lyssnar på: Mitt eget gnäll
Mus Avdelare

Dagen funderare:
Nu är det hög himmel,
vinden är ljum, känn hur den smeks!
Detta är att leva;
ja nu lever jag, just nu!
och jag känner mitt jag
svälla, sträcka ut sig, förtunnas, bli oändligt:
Jag är överallt, ---
jag ser ut över universum
som är jag, och jag känner
skaparens hela kraft i mig,
ty det är jag.
                                                                                                               August Strindberg

Mus Avdelare

Jäntelagen
1. Du ska tro att du är något.
2. Du ska tro att du är lika god som alla andra och att alla andra är lika goda som du.
3. Du ska tro att du är lika klok som andra, ibland klokare.
4. Du ska veta att du är lika bra som andra. Om du vet att du själv gör ditt bästa kan du uppskatta dem som är bättre.
5. Ibland vet du mer än andra.
6. Du är inte förmer än andra, men du är lika enastående som alla andra.
7. Du duger till mycket.
8. Skratta åt dig själv och din värld, det gör dig fri.
9. Du ska tro att många bryr sig om dig.
10. Du ska tro att du kan lära andra en hel del och själv lära av andra.

Klicka här för att komma tillbaka till början

Kommentarer
Postat av: Hasse

Tänk va skön att inte ha en massa måsten utan man kan låta livet ta egna vägar
Ha en trevlig helg

Postat av: Anki

Middag för 12...oh vad fa..() är min inbjudan???????

Nåväl, inte för jag tror det, men jag hoppas ju endå att NI FÅR TREVLIGT UTAN MIG...

Kram på dig o trevlig helg...

2006-02-24 @ 13:43:25
Postat av: Aniara

Undrar också.
Men nej, har inte sett dig.
Fast ser fotavtrycken här på sidan.
=)

2006-02-24 @ 20:58:06
URL: http://spaces.msn.com/members/AniarasPlace/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback