någon annans fel...

Bilden visar en kosmisk tornado!   Dagens astronomiska bild

 
Jag gjorde misstaget ;-)
att hälsa på hos Tant Vass .. och därför blir det så här idag:

Taggad igen

Fyra jobb jag har haft i mitt liv
Väktare
Utredare
Guide (museum)
Ekonom

Fyra filmer jag vill se om igen

Nikita (den franska från 1990)
Trafic
Picassos äventyr
Amelie i Montmarte

Fyra ställen där jag bott
Ljusfallshammar
Fuerteventura
Teneriffa
Frankrike (Provence)

Fyra TV-serier jag tittat på
Har ingen tv.

Fyra semesterorter jag varit på
Mallorca
Gotland
Serbien
Lysekil

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
Pressdigest
msn spaces - många -
Nyligen.se
Nasa

Fyra av mina favoriträtter
Kyckling i alla varianter
Qourn
Ee..Libanesiskt..
Broccoli-paj

Fyra ställen jag skulle vilja vara på just nu
Mexico
Solig sandstrand
Hos massören
I sängen

Tagga fyra vänner!
nänänä, resten ska inte komma undan.. jag taggar alla!


Klicka här för att komma tillbaka till början

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är goooo du....
Jag "taggar" på mitt space...
Kom o kolla!
Kram Mammaanna

Postat av: Aniara

Såg inte den . . .
;-)
Eller menar du typ:
Du är rosen, jag är törnet
tänk på vännen här i hörnet?

2006-02-03 @ 17:42:21
URL: http://spaces.msn.com/members/AniarasPlace/
Postat av: Hasse

Ja varför inte sängen efter att ha sett att Jonas vann segern i Riket.
Fel gubbe vann men vad gör så väl det

Kram
Hasse

2006-02-03 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback