...lyckligt lottad...

Nu ska det ske.
Tonårsmorsan gav mig uppgiften att skriva en lista

Jag är lyckligt lottad för att
LillaVita Katten
  1.    jag har en underbar dotter och två fantastiska barnbarn
  2.   det finns vänner som bryr sig om mig
  3.   min katt är precis så tramsig som hon är...  
  4.   jag har upplevt mycket, både glatt och sorgligt
  5.   jag har rest en del och
  6.   för att jag har många platser kvar att längta till!
  7.   jag är en fena på att göra paj
  8.   jag har sluppit uppleva krig och svält
  9.   det fortfarande finns saker jag kan glädjas åt
  10.   det är fredagkväll och jag har fått en imaginär muffin 
med chokladbit i av Anna-Karin
som därför blir den som står först på min lista över
vilka fler som får i uppdrag att skriva ned
minst 10 företeelser som visar att hon eller han är lyckligt lottad!
Dessutom :
Anki – som samlar allt och t o m samlat ihop fem barn
och alla andra plaskare, döttrar, drönare, fäder, salsadansare, poeter, mammor,
cigarrökare, fauner, tanter, drottningar, barstöttare, söner
och

vidare
alla som känner sig manade, det kan vara bra att tänka efter och inse att         
vi faktiskt är
lyckligt lottade på många sätt!
FötterAvdelare
Nu ska jag göra något helt annat!
Ha en bra kväll och en bra helg om vi inte hörs!

Klicka här för att komma tillbaka till början

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Toppen! Jätterolig läsning! Visst känns det genast något skönare? Kram!

Postat av: Aniara

Imaginär muffin!!??
Hm!
Skickar en imaginär drink att ha till lördagkväll!
;-)

2006-02-11 @ 05:11:41
URL: http://spaces.msn.com/members/AniarasPlace/
Postat av: Rolle

Glöm inte nötet

2006-02-11 @ 06:19:12
URL: http://spaces.msn.com/mussepigg1948/
Postat av: gia

Å nu äre lördakväll...
Å det är också trevligt!
Ha en fin helg!
Kram

2006-02-11 @ 16:57:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna-karin

jihhhaaa....går på nån konstig euforisk känsla....yrar vidare till nästa post hos dig......

2006-02-11 @ 19:34:24
URL: http://anna-k67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback