Det är mycket nu...

Jag använde mig av lite bibliomantik. Här är resultatet. Sure enough!

De höga bergen, det vidsträckta havet –
Bergen som berg, de ska bestå
Havet som hav ska fortleva evigt

Ett förgängligt väsen är emellertid människan –
Den förgängliga tillvarons människa.
                                 (Japansk vishet: Manyoshu)


Höga berg


Verkliga människor
eller IRL:

“I've been programming for a couple of days and I was wondering if real people still existed outside.
So, I went to the all-knowing Zork and asked
- Do real people still exist outside?
> Invalid Input
- real people
> I don't understand that
- neither do I:
> I don't understand that.
- man!
> I can't see one here
- hey! That wasn't nice!
> I don't understand that
- woman
> I don't understand that
- lol
> I don't understand that
- look
>You are in an open field west of a big white house with a boarded front door.
 There is a small mailbox here.

Sure enough... no people! “
                                 (källa: okänd)

Javisst. Jag har blivit ”taggad” av
Tonårsmorsan – det kommer, det kommer!
Ha tålamod med mig – (det har jag dåligt med själv tyvärr)

 Klicka här för att komma tillbaka till början

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

Ja den texten var bra,dEN FÖRSTOD JAG.
Jag har inte varit hos dej på ett tag sjukdom msn krångel men nu måste jag bara in till dej för att önska en härlig helg och se jag kom in på mitt space och raka vägen in till dej.Hurra då blev jag glad.Ha nu en bra helg
kraaaaaaaaaaaaaaaam

2006-02-10 @ 16:45:28
Postat av: Britt

TÅLAMOD ?????????????????????
Vad är DET för något ???

Postat av: Anna-karin

hej ...den var bra..och sa mycket..men smyger in med en chokladmuffins åt dig..lämnar grädde med det är mums med grädde till...kram och trevlig helg..

2006-02-10 @ 19:01:49
URL: http://anna-k67.blogspot.com
Postat av: Anki

Tålamod...ska de vara nödvändigt.
Du jag sitter just nu och bläddrar i en klädeskatalog, med tanke på min köpmani och dåliga karraktär när de gäller "inköp av kläder" borde jag kasta den all världen väg, men de som skickar ut den, de vet precis vad jag går för...stam kund, borde få diplom eller nåt...tycker jag eller kanske lite bättre rabatt...hummmm.

tålamod, ja de har jag nog ett bra, jag kan sitta tyst länge flera minuter om någon försöker reta mig exempelvis...de e väl tålamod...eller.

Snart börjar Lat´s Dance....mitt favoritprogram för övrigt de enda jag ser på hela veckan, du vet jag och TV:e apparater...de går inte redigt ihop men endå.

Kram på dig vännen,,,ha tålamod...med mig o allt annat, de kan vara en bra tillgång ju...e de sagt.

Anki vinkar denna ljuva fredagskväll...ser du???

2006-02-10 @ 19:24:27
URL: http://spaces.msn.com/antipeters/
Postat av: Icke Lennart

Tjäääna! :-))

2006-02-10 @ 21:20:44
URL: http://robblogsno1.blogspot.com/
Postat av: Britt

Jodå - jag finns här - och snart ta mig faaaaaan BARA här.. jag är såååååååååååååååå TRÖTT på allt krångel på det andra skitstället, så jag håller på att krevera. Somliga säger att det är sååååååå TRÖGT hos mig - som Du .... andra säger att det inte är trögare hos mig än hos nån annan - en del säger att det inte är trögt över huvud taget. Själv upplever jag det som JÄTTETRÖGT på min sida - sen några dagar eller nån vecka tillbaka - vet inte NÄR eländet började GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

2006-02-10 @ 21:35:33
URL: http://mingosblogg.blogspot.com/
Postat av: Tonårsmorsa

Väntar så tålmodigt så! Kram!

2006-02-10 @ 21:48:54
URL: http://spaces.msn.com/members/fatoutouray/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback