Lite Ior-syn på tillvaron

"Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future"                                      (John F. Kennedy)

FötterAvdelare

Så. Se framåt. Helst med en positiv inställning.

Just nu ser framtiden dyster ut.

Lika mörk som hösten.

Tycker inte om

Höst och vinter med mörker och kyla.

Tycker inte om

Regn, snö och is.

Visst är hösten vacker, det kan jag också se.

Men.

Mig tynger den som ett ok.

Den är svår att orka med.

Snön faller som tegelstenar.

Inte ens Rosenrot hjälper.


image84


Ta det inte alltför allvarligt.



Kommentarer
Postat av: Roland Andersson

Tjena!
Så du är i gång? Jag hade nästan glömt bort dig. Det var väl ett par år sedan som jag trodde att vi skulle ta en öl tillsammans i Norrköping. Fast du dök inte upp.
Du har blivit struken som användare i Real©. Men du är välkommen tillbaka, ifall du vill. Det är ju Ibbe som är boss, men jag tror säkert att hon låter dig vara med.
hälsningar
Roland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback