Hello!

Nu så fortsätter jag här och ska vid tillfälle ordna till omgivningen.
Har funderat på att döpa om mitt rum till
Splitter
eller
Paradise Lost
eller så
men det får nog vara.
Mitt rum kan fyllas på som det är.

Fyllas med vad? Är det brist på sysselsättning månne, jag har
ingen idé förutom att det kan kanske bli nåt?
Vad rör sig i huvudet på en arbetsfri dam
som söker efter det perfekta jobbet?

Tänker inte berätta vad som hänt sen sist.
Fortsätter bara tramsa runt här som om Ingenting hänt.
Nej jag har inte förlorat ett paradis.


Kommentarer
Postat av: Aniara

He, skönt det i vart fall!
Ja, när testerna stämmer med det man tror att man är. Eller så.

Annars så är det ganska stillsamt borta på Spaces för tillfället.
Många har försvunnit med tiden, en del till andra ställen, en del helt och hållet.
En del har jag fortsatt "koll på", andra inte.
Annars så hänger förstås en liten skara just nu på Facebook och galnar sig lite.
Fast det lugnar nog snart ner sig.

I vilket fall som helst är det kul att se dig igen!

Postat av: Paula

Nämen visst är det DU!!!
Welcome back! Svenskan hänger med fortfarande?? Si si kan inte mycket spanska jag...
Arbetsfri, det låter härligt!!! Jag är också arbetsfri, vidbränd utbränd you name it. Efter 1½ månads arbetsträning står det nu klart. Jag förblir arbetsfri!
Hur är det med dig? Vilka fina stjärnor som blinkar här! me like!
Vi hörs!/Kramen

2007-11-14 @ 13:12:28
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback