Om att inte komma dit man ska


men hamna dar man vill vara Enhörning

Det var Goteborg och Malmo som var malet for min utflykt. Akte lite for langt, darfor saknas nu nagra bokstaver pa tangentbordet.
Sodra Spanien kanns ganska lagom, jag blir kvar ett tag. Tyvarr missade jag bade Aniara, Pova och en ol med Rolle och alla andra vanner - ni far komma hit istallet! Vore roligt med en kvall pa playan...


Asch da, har tappade jag bort nagra rader.
Det var inte sa viktigt. bara nagot om Picasso, romanser och annat trams..

Kram pa er!
Âterkommer!

BlinkieDon't Worry


Kommentarer
Postat av: Aniara

Missa Göteborg och hamna på playan i Spanien istället!
Inte illa!
En sån skojare . . .
Nå, du får ha det så skönt där vid havet och ja, gör allt som man inte gör hemma och så.
=)

Postat av: Queenie

Trevlig sommar önskar jag dig och välkommen att titta på min nya blogg....på spaces....länken finns längst ned i dagboken....
Kram/Q

2006-06-26 @ 18:21:36
URL: http://.evassida.tripod.com/dagbok/
Postat av: Rolle

Så du hade rest till Spanien! Nå det var ju med kort varsel som jag föreslog att vi skulle ta en öl på Palace. Jag satt på Sidewalk Express på centralstationen, när jag skickade mailet till dig. Jag var i Norrköping, för att det var så tråkigt i Flen. Ha det gott!
/Rolle

2006-06-28 @ 13:43:20
Postat av: Tonårsmorsa

Snacka om semester! Malmö eller Spanien, kanske fel på kompasset, eller nå´t! Men jag skulle också valt Spanien före Malmö...;-) Ha det bäst! Kram!

2006-06-30 @ 12:44:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/33
Postat av: Anki

Nu tror jag att jag vet varför jag var geting också, DU KUNDE JU HOJTAT till när du for, så kunde jag hängt på, är ju så trött på att gå här o jobba o slita o jobba oh...jag vill resa bort ju.
Fa(())).
Nåväl, jag kommer, en öl på playan låter alldeles för lockande för att jag ska låta bli.
Kram anki

2006-06-30 @ 12:54:31
URL: http://www.reseledaren.blogg.se
Postat av: Badaren

som smyg läser...

2006-06-30 @ 14:44:21
URL: http://spaces.msn.com/badaren/
Postat av: Rolle

Hej, minns du mig? Skulle vara kul att snacka med dig. Var inte orolig: jag tänker inte fria. Bara sitta och småsnacka över en öl på en pub.
hälsningar
Roland Andersson

2006-07-08 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback