Reflektioner

NyDag

Solen vräker ner, sanden är brännhet och vattnet iskallt.
Jag behöver byta skomodell eftersom mina fötter nu är brun- och vitrandiga.
Kaffet och juicen är dyrare än ölen. Det är alltså mer ekonomiskt att dricka öl.
Jag håller på att utveckla en nära relation till duvan som bor bredvid min balkong.


thinkerDagens funderare:

" Jag anser att människans främsta mål i livet är att förverkliga sig själv. Att förverkliga sig själv genom njutning är ädlare än att göra det genom plåga."
                                                                Oscar Wilde (1854-1900)

"...risks must be taken, because the greatest risk in life is to risk nothing"
                                                                                                 Leo Buscaglia (1924-1998)



Litet frågeteckn m hjärta  
Är det normalt att bli presenterad för den tillfälliga passionens mamma?

Färglatt*lol*

Kommentarer
Postat av: Aniara

Mamma Mia!
Tja, normalt och normalt. Det kanske är en alldeles väldigt trevlig mamma som lagar alldeles underbart god mat och tja, det är väl kul?
Och tillfällig och tillfällig .. . .
Man vet aldrig här i livet.
;-)

Postat av: Whisky Dräparen

Go for it!

Just inhandlat för semestertid en ny telefon.
Om du vill kan du ringa mig,fräsigt va!

Sköt om dig/WD

2006-07-03 @ 22:12:57
URL: http://whiskydraparen.spaces.msn.com/
Postat av: Anonym

Hej min vän...jag niger och tacker för välsignelsen.....den behöver jag.....kram /Q, som länkar dig i sin nya blogg....

2006-07-03 @ 23:36:41
Postat av: Anki

Hörru Du!! Jag var inom möbleaffären och sa
-jag ska ha en flygande stol. De svarade, tyvärr vi har inte ens flygande mattor.
-jo sa jag, de måste ni ha för jag ska ha en stol o flyga till Spanien i, så de så!!
De bara tittade, sen sa de att jag nog skulle vila lite. Fattar ingenting, men så tänkte jag, jag tar o far till Skåne då nästa vecka, så kanske de blir fel och jag hamnar i Spanien. Fiffigt va??!!

Njut, livet är till för att njutas.
Anki fryser inte de ska jag lova.....

2006-07-06 @ 09:38:42
URL: http://www.reseledaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback