Tangentbord och grafik..

CatGoodmorn.yg12.gif

Det är inte så att jag plötsligt slutade skriva.
Däremot är det svårt att
producera
en blogg-post utan
ett fungerande tangentbord.
Visserligen är jag förtjust i bilder
 - men inte bara...
det är ju inte en fotoblogg jag har.
Har ni tänkt på det - musen är bra
men det går inte att skriva med den!
*
Jag fick oväntat det här lilla meddelandet:
Keylib error: #15 -> FILE MISSING
Nu har jag hittat den igen.
knatter knatter
eller snarare
klickklick
låter det nu
vilket innebär att om
jag hade tid kunde och skulle
här skrivas mycket mycket...


Till Lotta H och andra vars grafik och bilder jag använder
säger jag nu - innan ni blir besvikna på mig -
URSÄKTA! Hoppas ni kan ha överseende med mig.
Jag har inte hunnit lägga in länkar till er ännu
det kommer snart!


Klicka här för att komma tillbaka till början

Kommentarer
Postat av: Aniara

Nej, det förstås. Små tangenter med bokstäver på kan ju vara rätt bra att ha när man skall skriva.
=)

Postat av: Anna-Lys

Utan nyckelplanka (keyboard)kommer man inte in med sina ord, man kan inte ens planka in ... board är ett lustigt ord, som på svenska översätts till bord ... ja det kommer väl ifrån On Board ... du är således inte PÅ dvs On Board the Cybership. Då händer ett nytt fenomen man blir "Keyed Up" (nervös, spänd, frustrerad) ... och då kommer vi osökt in på föregående och nuvarande talares kommentarer hos dig igår ... MSN Space (Space for Multiple Shit Neurosis) ... *triple suck*

Hope You will be Aboard, sooooon ;-))

2006-01-29 @ 14:05:24
URL: http://spaces.msn.com/members/Anna-Lys/
Postat av: Anki

Ser man på Du är alltså ute på sno biler turne och har dessutom ett traskigt tangentbord. Visst kan man skriva med musen, varjefall nollor...se de så.

Anki

2006-01-29 @ 23:27:12
Postat av: Lillatanta

Ja du kan vara glad att du hittade ett annat hem i spacen men synd om dej utan tangentbort hoppas det ordnar sej snart för vi vill ju komma hit och läsa.Närmare denna väg än till Norrköping trors att det är nära de med
kraaaaaaaaaaaaam

2006-01-30 @ 18:13:35
Postat av: Munin

Jaa, MSN kan ta kål på vem som helst. Man blir nästan vrålförbannad, när man är lite småtrött och bara vill "hälsa på" hos folk. Det hackar och det hänger sig...grrr. Fin sida du har här iallafall och tack för att du orkade titta in en sväng. Jag gav upp bloggandet för idag, tack vare MSN också...tappar ju sugen och tempo...suck! Men jag går på promenad istället, bland bloggarna så länge det nu behagar funka :) Kramelikram/ Munin

2006-01-30 @ 19:06:26
Postat av: Hasse

Det är inte kul när tekniken sviker. Har fått en högteknisk telefon som inte vill kommunisera med min dator så nu har jag skaffat en "Blåtand" för att kanske nå resultat
Kram
Hasse

2006-01-31 @ 09:13:01
Postat av: Anna

Jag vill bara tala om att jag tassat runt hos dig idag!
Kram Mammaanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback