Tävling upa

Det råkade bli
lite
bibliomantik – tog en av mina favoritböcker och slog på måfå upp en sida. Döm om min förvåning när jag insåg att författaren citerat mig! Så märkligt att jag inte lagt märke till det förut.

”…upplevde ett av dessa ensamma ögonblick när man plötsligt
måste titta på sig själv och undra:
Vem är jag? Vad håller jag på med? Vad har jag uppnått? Går det bra för mig?”

Härmed utlyser jag en liten tävling:
Vem är det som upplever detta och ur vilken bok är citatet hämtat?
Svar med namn på personen, författarens namn och boktitel.
Lätt!
Pris har jag inte bestämt än.          

Klicka här för att komma tillbaka till början

Kommentarer
Postat av: Rolle

Hej. Jag avstår från att svara. Det är inte den bok jag har, i alla fall. Tänkte bara påminna om mötet i dag.
*kram*
Roland

Postat av: Soulway

Det låter som en bok för mig!

Ser att du blivit varm i kläderna (för att inte säga direkt eldig)i din nya hemmiljö!

Lite vårkänsla idag med sol och takdropp.Skönt!!!!

Ha Det Gott!

(((Kramar Soulway, tre katter och gubbe)))

2006-02-25 @ 18:24:07
URL: http://spaces.msn.com/Soulwaysommar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback