Sokrates och dagens biorytm...

Kloka ord av Sokrates:

* Det finns bara ett gott, kunskap, och ett ont, ignorans.          

* För att hitta dig själv, tänk för dig själv.


Mus Avdelare

Det är fortfarande internationell flirt-vecka!  


Jag tittade efter i mitt biorytm-program hur jag mår.
Biorytm 15 feb 2006

Det ser inte bra ut. Och värre blir det. Längst ner i botten. Under mittlinjen är kritiskt. Att hamna i bottenläge måste ju vara rena katastrofen. Ett litet råd följer med:
”Du har inte lust att göra något en sådan här dag. Du ordineras helt enkelt att bara ta det lugnt och gå och skrota därhemma. Sov ut – ladda batterierna.”

Det är konstigt, Jag känner mig ganska energisk idag, Förmodligen känner jag helt fel, det måste väl vara biorytm-kurvan som visar rätt, inte hur jag tycker det känns? Å andra sidan ska det bli värre imorgon så min energi försvinner nog snart.

Jag hade tänkt säga godmorgon till er, men det är nog försent. Får vänta med det till annan dag.

Kommentarer
Postat av: Britt

Hmmmm - jag har haft något sånt där biorytm-program ... som jag fick av en goding 1998 :-) men jag begrep inte så mycket av det! Ska se om jag har det kvar .....
Ha en fin dag!
Britt

Postat av: Britt igen

Hittade programmet - kolla min blogg på blogspot!

2006-02-15 @ 11:58:56
URL: http://mingosblogg.blogspot.com
Postat av: Rolle

Det är ju högre matematik, detta. Vad händer om man upptäcker ett räknefel i början? Då kommer dagar, som man trodde var dåliga, att visa sig vara bra, och tvärtom. Ha en bra dag!

Postat av: Lindansaren

Tänk vad mycket man aldrig hört talas om! Biorytm-program.....

2006-02-15 @ 12:50:36
URL: http://lindansarens.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

hoppsan..fattar noll...men inser att man inte kan alltid fatta allt heller....jahapp så man måste vänta en dag till om man är försenad..jisses då kan jag aldrig hälsa på nån för jag har aldrig koll på nått kram..*L*

2006-02-15 @ 13:41:33
URL: http://anna-k67.blogspot.com
Postat av: Anki

Du galna kvinna, var har du hittat den kurvan.
Man ska INTE
-känna efter
-tro negativt
-ge upp goda egenskaper
Man SKA
-vakna glad o pigg varje dag
-vara till lags för alla o några till
-lee åt hela världen, garanterat ler de tillbaka
(de e dock inte helt säkert att du ser de, men de gör de, lovar.

Kram Anki

2006-02-15 @ 15:08:20
URL: http://spaces.msn.com/antipeters/
Postat av: Aniara

God Ap-dag på dig!
Biorytymer och biorytmer, lite svängiga sambarytmer kanske har bättre effekt på livet och härligheten och . . . bla bla.
Hade tänkt skriva något väldans intelligent här. Vete sjuttsingen vart det tog vägen!?
FÅr ta på mig tänkarmössan en stund!

2006-02-15 @ 23:22:15
URL: http://spaces.msn.com/members/AniarasPlace/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback