Hello!


Nu flyttar Qilin äntligen in. Det är mycket kvar att göra i mitt nya rum ? så blir det alltid vid flyttning. Jag bor in mig ett tag innan jag börjar hänga upp tavlorna. Här kommer att vara i stort sett samma innehåll som i mitt ?gamla? rum. Det finns kvar en period till, för att komma dit klickar du
här
Presentation? Njae, hoppar över det idag ? se min gamla blogg om någon vill veta.
Det är mycket länkar o d som ska läggas in här, det kommer när det kommer? Ingen stress!
Jag tänder nya ljus i min kandelaber, skålar med mig själv ? vitt vin i kristallglas - och kopplar av. Njut ? livet är för kort för att ägnas åt småttigheter.

Klicka här för att komma tillbaka till början

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

hej pinglan...klart man hälsar på...kram A

Postat av: Aniara

Jaha du . . .
En får väl önska "lycka till" då
Här ser ut (än så länge) lite som det gör på det stället jag testa i slutet av förra sommaren. http://aniara.webblogg.se/
Fast det la jag när, för ingen ingen hittade dit =(

Så blir det förstås INTE för dig, vi är ju en hel hög från msn som kommer att klicka oss hit och kolla vad du har för dig.
FAst liiiite tråkigt känns det allt ändå.
Att du flyttar till "Australien"
typ
;-)

2006-01-22 @ 18:26:10
URL: http://spaces.msn.com/members/AniarasPlace/
Postat av: Anna-Lys

Nån gröd har jag inte med mig, du har väl det gröttigt nog i flyttröran. Lite annorlunda att komma in här ... känns lite som en sajber-identitetskris ... ska skicka in Mrs Sniff och Dr Phil-Lipa. Färgvalet är sobert ... men är det du?

Fast du kanske tänker tapetsera om oxå? Ja ja ... du är välkommen på vernissage givetvis ... snart är väl dialogen på sin slutfas ... mångfalden "vinner" vilket tilltalar mig. Eller är det bara en månfas kanske?

Kram på dig och stressa inte så mycket med tavlor å sånt ...

2006-01-22 @ 20:22:05
URL: http://spaces.msn.com/members/Anna-Lys/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback